נראה מושלם מוטיבציות של לבוש יום עצלן

0 Comments

נראה אידיאלי מוטיבציות לבוש יום עצלן – אם לעתים קרובות אתה מגלה את עצמך בשגרה בלי שום מוטיבציה להתלבש כמו גם למראה חמוד, כל דבר בטח שתסתיים אותך במראה מסוגנן.

נראה מושלם השראות לבוש יום עצלן
חולצת טריקו לבנה כמו גם ג’ינס-שום דבר לא מכה את חולצת הטריקו הלבנה המסורתית כמו גם לבוש ג’ינס כשמדובר בהתחפשות לימים עצלנים. לבוש זה הוכיח את עצמו כמסורתית חסרת גיל וזו הסיבה שנשים בכל הגילאים הופכות את זה לשילוב שלהם במשך ימים כשהם מרגישים קצת תחת מזג האוויר.

סווטשירט גדול מדי – סווטשירט גדול לא סתם נהדר להתחממות בעונות הצוננות יותר. קבל ג’רזי נבחרת צרפת בכדורגל לעצמך סווטשירט גדול שהוא קל למדי כמו שיש לך לעצמך שמלת סווטשירט אופנתית שתוכל ללבוש בימים שבהם לא מתחשק לערבב כמו גם בגדים תואמים.

שמלה בהירה כמו גם תוססת – אני באופן אישי מאמינה שאם נשים היו צריכות לבחור בין שמלה שחורה קצת, כמו גם בהירה כמו גם תוססת, הן צריכות לבחור את הבהירות כמו גם התוססות מאוד כי לא לכולם תמיד יש לאן ללכת ללבוש שמלה קצת שחורה.

כפתור חולצת טריקו כמו גם חצאית עיפרון-לא במצב רוח להתעלות אולם עדיין דרישה להראות כמו עבודה? זרוק על חולצה מקסימה על כפתור, תכניס אותה לחצאית עיפרון מקסימה, ג’רזי סלטה ויגו לפני השטח עם זוג עקבים עז כמו שיש לך לעצמך לבוש שבטוח לריגוש את כולם במקום העבודה!

ראה גם

אופנה, אופנת גברים
מדוע טיז גרפי ראוי למיקום בארון הבגדים שלך

או שאתה יכול פשוט לגלול את המוטיבציות האלה למטה

[su_slider source = “מדיה: 3660,3658,3657,3656,3655,3654,3653 ″ Limit =” ג’רזי נאגויה גרמפוס 11 ″ קישור = “קובץ מצורף” רוחב = “500 ″ גובה =” 840 ″]

דרך

Leave a Reply

Your email address will not be published.